S’acaba la setmana blanca

Jo.- Mira, ja s’acaba la setmana blanca.

Lluïset.-No, si els mestres encara us queixareu: vacances de nadal, setmana blanca, setmana santa…

Jo.- Para el carro, que també ens enduem feina a casa i a la Ma carme no li agrada gens que faci feina a casa.

Lluïset.- Mira, amb això tens raó. A la meva tieta, tampoc li agrada gens que l’oncle se’n dugui la feina a casa.

Jo.- Ah! També és mestre?

Lluïset.- No! Forense.

Jo.- Ximplet!

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a S’acaba la setmana blanca

  1. Marc Pedrero Blanch ha dit:

    Molt bo! És molt divertit el Lluïset.

Deixa un comentari

