Màgia pedagògica -1 – Avió paper d’arròs

Avió Paper d’arròs – Avión papel de arroz

Aquesta va ser la meva primera aplicació pedagògica cap al curs 1991-1992. Exemplificant l’energia eòlica. Aquesta curiositat es popularitzà, em fa l’efecte que va guanyar un premi a l’originalitat, al Congrés Internacional d’Amsterdam l’any 1949. Va ser presentada pel Dr. Dhotel. Jo la vaig aprendre d’un llibre del P. W. Ciuró

Este fue mi primer juego con aplicación a contenidos curriculares, en el curso 1991-1992. Lo usé para poner de ejemplo los efectos de la energía eólica. Esta curiosidad, creo que gano el premio a la originalidad en el Congreso Internacional de Amsterdam el año 1949, la presentó el Dr. Dhotel. Jo la aprendí en un libro del P. Ciuró.

Model d’Unitat Didàctica

UD-Avió_paper d'arròs

UD_2-Avió_paper d'arròs

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

